About Me

Mijn foto
De Meern, Netherlands
Ik ben Nicolette, 44 jaar, getrouwd met Colin en samen hebben we twee dochters: Liselot (2005) en Nienke (2008) en we wonen in De Meern. Op dit blog kun je ons leventje volgen en laat ik mijn kaarten en scrapsels zien. Ik wens je veel lees- en kijkplezier.

DT-lid Hobbycompleet De Duif

DT-lid Joy!Crafts

maandag 16 mei 2011

LO challange #01 Scrapdelight

Gisterenavond en vanmorgen, gezellig met Nienke kleiend aan tafel, toch nog tijd gevonden voor de LO challenge #01 van Scrapdelight. Aan de hand van deze sketch
  kon je je laten inspireren voor een eigen layout. Dat is wel gelukt, want dit is mijn resultaat:
De foto's zijn op tweede paasdag gemaakt tijdens de Open Boerderijen Dag van Campina. De meiden hebben zich weer opperbest vermaakt!

Bedankt voor het 'langskomen'. Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette