zondag 21 april 2013

Alweer kaartjes............

Het kaartenvirus heeft me echt goed te pakken................ Vrijdagavond met Saskia-Ann en Pieternel gescrapt en zaterdag de hele dag nog met Sas terwijl Colin met de meiden een weekend naar zijn ouders was. Heerlijk het rijk voor me alleen. Zo fijn, op zijn tijd. Maar niets met foto's gedaan............ Wel vier kaartjes gemaakt! Ook echt heel leuk om te doen. En je kunt zo heerlijk je restjes er mee weg werken!

Deze is gisteren vers van de pers meteen in de brievenbus van mijn lieve buuf Carola verdwenen. Haar reactie: 'Wow!!! Hier ben ik superblij mee! Thnx lieve buuf!' op de Whatsapp is de reactie waar je het voor doet!
  Deze is voor de 'voorraad'
Deze gaat naar mijn lieve vriendin Betsie en haar gezinnetje. Kunnen ze wel gebruiken.
En deze gaat naar mijn jaarclubgenootje Marleen.

Allemaal kaartjes in dezelfde kleurschakeringen. Is wel zo handig als je alles toch voor je hebt liggen!

Fijn weekend verder, liefs, Nicolette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette