zondag 23 juni 2013

My girls for ever

En zo ineens alweer een layout!!! Na een storm aan kaartjes merk ik dat ik toch echt meer een scrapper ben die graag met foto's in de weer is. Ik blijf ook zeker kaartjes maken maar hier ligt toch echt mijn hart.

Als basis heb ik een foto van mijn meiden genomen. Ze hebben hier nieuwe kleren aan en die matchen zo leuk samen dat ik dat wel een plaatje waard vond. Ik vond in mijn voorraad papier een vel papier dat qua kleur ontzettend goed paste bij de foto. Er zaten al verschillende bloemen op geprint, dus daar heb ik op verder geborduurd. Op het achtergrondvel een bruin vel papier gepakt en de randen met verschillende randponsen bewerkt en met een mask en gesso blaadjes geplaatst. Achter de foto twee smalle randjes papier geplakt, twee taartdoily's, een gestante klok (bewerkt met distress inkt walnut stain), bruine tule en twee bladzijdes, die ik eerste even gekreukt en geïnkt heb, uit een oud Franstalig boekje. Twee tages erachter en de basis was klaar. Daarna met de shapeabilties Rose Creations, Bitty Blossoms Die en Noor! Design stans bloem 1verschillende bloemen gemaakt. Alle bloemen licht bewerkt met wat gesso. Daarna nog een filmstrip, takje, knoopjes, tags, vlindertjes, een parelswirl en een kantje in de clusters verwerkt.
 
 
 
 

Hij prijkt inmiddels al in de woonkamer. De kleuren passen goed in ons interieur.

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette