maandag 16 december 2013

Dienblaadje

Afgelopen week ook nog dit dienblaadje met een mooie foto van Nienke gemaakt. In de kerstvakantie komen mijn oud-collega's Tienke en Tessa op bezoek en bij mijn afscheid in juli heb ik hen dit dienblaadje in het afscheidscadeautje gegeven met de voorwaarde dat ze dit een keer kwamen pimpen bij mij thuis. Dus er moest wel even een voorbeeldje gemaakt worden. 

De papierlijn van Fika van Maja Design heb ik hierbij gebruikt. Helaas is het papier nu bijna op. Een rechthoekig stuk papier als basis. Om de foto van Nienke heb ik een stans van Noor Design gebruikt zodat er een paarse frame ontstaat. Hieronder een scalop papiertje en twee tags geschoven. Aan één van de tags een klokbedeltje bevestigd. Onder de foto een stukje kant en daarna ben ik los gegaan met het maken van bloemetjes met spellbinders en takjes met een stans van Magnolia. Meeldraadjes en paarse kleine roosjes als hartjes toegevoegd en nog een klosje met twinedraad, een glazen flesje met paarse kraaltjes, een vintage schaartje en wat pareltjes erbij geplakt.

Nu nog een plekje vinden waar die mooi kan pronken.
 

Leuk om je hier te zien! Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette