vrijdag 30 mei 2014

Rond kaartje

De afgelopen twee avonden heerlijk op mijn hobbykamer doorgebracht. Omdat er nu zo'n enorme stapel mooi digitaal papier van Michele R Design ligt, moest ik daar natuurlijk mee aan de slag. Ik heb het papier Shabby Purple Charms gebruikt. Behalve het papier zijn er ook bijpassende papieren 'elements' en 'inserts' te verkrijgen.

Ik wilde weer eens een rond kaartje maken. Vind ik altijd een enorme uitdaging.


De vlinderstansen en de ronde doily zijn van Noor Design en de bloemetjes zijn gemaakt met stansjes van Marianne Design. Het strikje zit in het 'element pack' van het designpapier.

Leuk dat je hier even was!

Fijn weekend alvast, liefs, Nicolette


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette