donderdag 13 november 2014

Mannentag

Hallo lieve bloggers,

De afgelopen tijd een beetje weinig inspiratie en tijd gehad voor mijn hobby, maar vandaag laat ik toch graag weer wat aan jullie zien en wel een mannentag. Ik blijf het een uitdaging vinden om kaarten voor mannen te maken maar ik geloof dat ik het met dit exemplaar toch wel aardig voor elkaar heb. 


De tag heb ik gemaakt voor mijn eigen mannetje Colin. Vorige week zijn er vervelende dingen in zijn leven gebeurd. We zien het als een start van een nieuwe periode en we vertrouwen erop dat we er beter uit gaan komen. Ik hoop dat vooral voor hem en direct zal dat dan ook gelden voor ons als gezin.

Leuk dat je hier (weer) even kwam buurten!

Liefs, Nicolette


1 opmerking:


  1. Ohh woww dat is echt een hele gave en mooie tag
    geworden, super gemaakt ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette