vrijdag 26 juni 2015

Geboortekaartje meisje

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag mag ik jullie weer van wat inspiratie voorzien met dit vintage kaartje voor het blog van de webwinkel Cards2Create. Toen ik dit ontzettend schattige, mooie meisje op internet vond, begonnen mijn handen spontaan te jeuken om om haar heen nog meer moois te creëren met als resultaat dit kaartje.
Als basis voor de kaart heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Mal Label Romantic gebruikt. De grootste vorm heb ik uit kraft geknipt, de een-na-grootste uit crèmewit papier en de twee-na-grootste uit roze papier van de lijn 'My precious daughter' van Maja Design. Verder nog een aantal stukken papier van deze papierlijn op de kaart gerangschikt en de kaart aangekleed met allerlei embellishments.
Overige gebruikte materialen:


- Stans Vintage Parasol Marianne Design LR0263
- Bloemenstansjes Bunch of Flowers 2 Elizabeth Craft Designs
- Tekststempels 'Gefeliciteerd' Noor Design 6410/0021
- Bedel ooievaar
- Witte bloemetjes
- Verbandgaas
- Pumice Stone distress inkt


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Superleuk dat je hier was en een reactie op mijn kaartje zou ik natuurlijk super vinden! Hop je nog even door naar het blog van Cards2Create? De challenge 'een verjaardagskaart voor een kind' loopt nog een week en je kunt er de geweldige Summer Lovin Clear Stamps van Joy! mee winnen! Dus doe gezellig mee!

Zelf wil ik met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
- AnMaCreatief: Bingo (metaal-kraft-lint/kant)
- Petal Lu: anything goes

Alvast een fijn weekend!

Liefs, Nicolette


4 opmerkingen:


  1. Zoo hee wat een ontzettend mooie kaart ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Nicolette. Lief die zachte kleur rose in combinatie met het nostalgische prentje en het kraftkarton. Je hebt hem heel mooi en gedetailleerd afgewerkt vind ik. Een plaatje....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve kaart heb je gemaakt! Mooie kleuren en prachtige details. Leuk dat je meedoet bij AnMaCreateif,

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig je kaartje Nicolette, erg mooi gedaan. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette