vrijdag 6 november 2015

It's Christmas

Goede avond lieve mensen,

Vandaag was het weer mijn beurt om een DT-kaartje te plaatsen op het blog van The Paper Nest Dolls. Ik heb dit keer gekozen voor het stempeltje 'Tree Dress Avery' en deze is hier verkrijgbaar als stempel en hier als digi. 
Ik heb haar gekleurd met mijn Copic Markers. 
De vorm van de kaart is gemaakt met Go Kreate mallen (drie dezelfde mallen in verschillende groottes). Omdat ik de afstand tussen de mallen vrij groot vind, heb ik de tweede laag gemaakt van de middelste maat door deze aan de buitenkant met potlood om te trekken en dan uit te knippen. O heb ik de lichtblauwe/groene laag gemaakt. Tussen de graflaag en deze groenige laag heb ik de ijskristallenrandstans 6002/2021 geschoven. De takjes zijn van Magnolia.
Verder nog wat verbandgaas, een stukje kant en wat bloemetjes gebruikt. De tekststempel rondom het afdrukje komt van een setje van de Action. 

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden!

En ik doe graag mee met dit kaartje met de 11e challenge van de Egel: Christmas

Een fijn weekend en graag tot een volgende keer!

Liefs, Nicolette

10 opmerkingen:

  1. Schitterend Nicolette, het is weer een beauty. Zo mooi gekleurd en afgewerkt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Geweldig mooi kaartje, echt vrolijk ☺
    Je kunt meedoen met onze challenge bij De Egel....
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt dat je meedoet met onze 'KERST' Challenge bij De Egel !

      Verwijderen
  3. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, superleuke en mooie kaart,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het is weer en topper. Het is gewoon een cadeautje om te krijgen.
    Gaaf hoor
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stempel Nicolette en top ingekleurd. Op het mooie kaartje eromheen heb je veel moois gebruikt...dit is gewoon een cadeautje op je deurmat..;p
    Dank je voor je deelname aan de november-challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette