zaterdag 7 januari 2017

What a beautiful day

Goede avond lieve mede-bloggers,

Officieel zou het niet meer mogen, maar omdat dit mijn eerste blogpost is van het nieuwe jaar, doe ik het lekker toch nog: een heel goed en fijn 2017 gewenst allemaal.

Vandaag weer eens een kaartje van mij. Een kaartje dat ik gemaakt heb waarbij ik gewoon alles uit mijn voorraad kan kiezen wat ik wil. Ook wel eens lekker, hoor, werken zonder 'opdracht'.

Het papier is van de lijn 'My precious Daughter' van Maja Design en van Scrapberry's.
Het plaatje is van Saturated Canary en heet Sweet Oklahoma. Helaas heeft Krista Smith die deze digi's maakt, een aantal maanden geleden haar webshop gesloten. Gelukkig heb ik een abonnement op haar nieuwste creaties genomen, dus ik hoef niets te missen van wat ze alsnog uitbrengt. Ik ben namelijk echt een Saturated Canary fan. 
Het schatje heb ik ingekleurd met mijn Copic Markers.
Gebruikte materialen

- Randstans Joy! Crafts 6002/0366
- Ovale stans Spellbinders Floral Ovals
- Bunch of Flowers, set 2, Elizabeth Craft Designs
- Stansjes Postage Stamps Joy! Crafts 6002/0324
- Stempels Postage Stamps Joy! Crafts 6410/0317
- Plakparels
- Bloemetjes
- Paraplu-bedeltje

Ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt!

Voor nu een fijne avond en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette




6 opmerkingen:

  1. Wauw Nicolette, wat een schitterende kaart, de kleuren wat zijn die prachtig, je hebt ook weer héél mooi gekleurd, een kaart naar mijn hart.
    Ik wens je een gezond en creatief 2017.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty is het Nicolette. Prachtig papier en zo mooi ingekleurd!
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Nicolette !! super mooie kleuren met een hele leuke digi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt prachtig.
    Ik heb zo geen link voor hoe je de babykaart maakt, maar als je op pinterest zoekt op harmonicakaart dan kun je wel wat foto's tegen. Op mijn eigen Pinterest staan er ook een paar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél mooi deze kaart Nicolette. Ik vind de kleurencombinatie prachtig en dan al die mooie laagjes die je gemaakt hebt..wauw. De afbeelding is super ingekleurd, prachtig die haren alleen al. Ik ben er weg van..<3 <3
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat een gave kaart, wowww echt heel mooi die kleuren
    en die stempel, ja super hoor ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette