donderdag 13 april 2017

Vrolijk Pasen

Hallo lieve mensen,

Het is bijna Pasen en speciaal voor deze gelegenheid heb ik dit kaartje gemaakt. Voor dit kaartje heb ik weer heel wat nieuwe Joy!Crafts materialen gebruikt. 

 Het designpapier komt uit de papierset ‘Life is a Journey’ 6011/0519. Het konijntje is een stempel uit de stempelset 'voorjaarsdieren & bloemen' 6410/0441.
 De vorm achter het konijn heb ik gemaakt met de nieuwe basislijn snijstencils ovaal sierlijk 6002/6109. Vijf stuks waarmee je ook een gave basis voor je kaart mee kunt snijden.
 
 Rondom de kaart heb ik het snijstencil Mery’s rechthoek sierlijk 6002/0659 gebruikt. Dit was wel even een werkje want het rechthoekje is vrij klein en ik heb dus telkens een stukje langs de rand geplakt.

Verder heb ik voor de kaart nog de volgende materialen gebruikt:

- Kraft Paper 8089/0206
- Snij-embos-debosstencil Vogel&huisje 6002/6207
- Mery’s Twig 6002/0588
- Basis snij- en embosstencil - boterbloem 6002/6202
- Plakparels 6020/0002

Bedankt dat je hier even langs kwam en graag tot een volgende keer.



3 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette,
    je paaskaart is echt prachtig, mooi papier, leuke stempel en inderdaad wat een klus, het randje rondom de kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig papier heb je voor je paascreatie gebruikt Nicolette, leuke stempel en weer prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette,
    Wat een prachtige paaskaart heb je gemaakt alles weer zo mooi afgewerkt een list voor het oog om naar te kijken.
    Fijn Pasen lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette