donderdag 14 december 2017

Gastdesigner '7 Tags of Christmas'

Hallo lieve allemaal,

Dit jaar mocht ik gastdesigner zijn bij '7 Tags of Christmas' op de Faceboek-pagina 'Tiets Creatieve Wereld'. In het thema 'White Christmas' mocht ik een tag maken. Voor de rest was ik vrij om iets in mijn eigen stijl te maken. 

Dit is mijn tag geworden.
Het was een feestje om deze tag te maken. Ik heb allerlei verschillende stansen van verschillende merken door elkaar gebruikt en deze 'bonte' tag was daarvan het eindresultaat.
Ik ben benieuwd wat je van mijn creatie vindt!
Lieve groet,









3 opmerkingen:

  1. Wow, wat jeb jij ook prachtige tag gemaak! En ook leuk thema. Mijn thema was kerstbomen.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tag heb je gemaakt. Zoveel mooie lagen en prachtige stansen heb je gebruikt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette