dinsdag 23 januari 2018

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Goedemorgen lieve bezoekers van mijn blog,

Mijn nichtje Paulien is zwanger en speciaal voor deze bijzondere en blije gebeurtenis heb ik een kaartje gemaakt. Inmiddels is hij op zijn bestemming aangekomen dus kan ik 'm hier laten zien.
Het papier is van Maja Design. Een vel uit de  'Life by the sea' collectie en eentje van 'Summertime'. De digi heet 'Pregnancy Glow' en is van Redonkadoodles. Een super geweldig plaatje voor op een zwangerschapskaart. Ik heb haar ingekleurd met Copic Markers.
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Shape Art Mal 'Fantasy' 470.713.133 van Dutch Doobadoo. Hiermee heb ik drie lagen gemaakt.
De stans achter het plaatje en aan de bovenkant komt van AlieExpress
De stempels komen uit twee sets van Joy!Crafts/Noor!Design. En wel 6410/0021 en 6410/0466. Ik heb de teksten gestempeld met kleurloze inkt en deze bestrooid met Wow embossingpoeder Metallic Brass. 

Vervolgens de kaart afgemaakt met vlindertjes van Dutch Doobadoo, golfkarton en kant en klare bloemetjes.

Ik heb met veel plezier aan dit kaartje gewerkt en ik ben heel benieuwd wat je er van vindt!

Een hele fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je voor je zwangere nichtje gemaakt. Leuke digi ook. Prachtige mallen en mooi zo met de geƫmboste tekst. Ze zal vast erg blij zijn met je kaart.

    Lieve groet, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een supermooie kaart heb je voor je nicht gemaakt! Altijd zo mooi als er in je familie uitbreiding komt....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige mooie kaart heb je voor je nichtje gemaakt. Daar was ze vast heel blij mee.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stempelafdruk Nicolette, mooi gemaakt. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card and love your colouring and style.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette