donderdag 20 september 2018

Bloghop Noor! Design oktobercollectie

Goedemorgen lieve mensen,

Wij zijn bij Noor!Design al helemaal in de herfststemming! Dat kan natuurlijk ook niet anders met die geweldige nieuwe collectie die nu in de winkels ligt! 
Geen automatische alt-tekst beschikbaar. 
Het designteam is aan de de slag gegaan en we laten jullie graag de verschillende mogelijkheden met de artikelen zien. We hebben hier weer een bloghop aan verbonden.

Als het goed is, kom je net van het blog van Corry.

Ik ben aan de slag gegaan met het nieuwe herfstpapier Beautifall (6011/0567) en de nieuwe herfststansen van de pompoenen (6002/1027) en de ronde mal met tekst (6002/1045). Beide stansen heb ik gemat op zwart cardstock zodat ze iets meer in het oog springen.

Dit is mijn kaartje geworden:
 Het plaatje is van 'The Paper Nest Dolls' en heet 'Ellie with Pumpkins' en ik heb haar gekleurd met mijn Copic Markers.
 De vorm van de kaart heb ik afgetekend met de Contour Creator 'Emily' van het nieuwe hobbymerk Jilliez!
Onderaan heb ik twee herfststansen van vorig jaar gebruikt: de pompoenen (6002/0969) en de spin (6002/0532) uit de set met het spinnenweb.
 Hoe doe je mee aan onze bloghop?

- Hop vanaf nu tot en met 22 september langs alle blogs en laat bij iedereen een reactie achter.
- Eindig bij het Noor! Design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt meegedaan.

Onder alle hoppers verloten we een leuke prijs, natuurlijk van Noor! Design!

Leuk dat je hier was en ik lees graag wat je van mijn kaartje vindt, natuurlijk!

En je mag nu doorhoppen naar Corina!




16 opmerkingen:

  1. hele leuke kaart, lekkere herfstkleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bellissima questa card piena di simpatiche zucche! salto adesso, ciaoooo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kaartje! Heel leuke kleurtjes heb je gebruikt! Mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de kleuren heel erg gaaf, maar ik vind het thema niet zo leuk. Maar dat is een ieder persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een herfstkaarten, heel erg leuk in deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt😍😍 In prachtige heldere kleuren. Erg leuk om deze kleurcombinatie te zien. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette