donderdag 18 oktober 2018

Bloghop Noor! Design novembercollectie

Goedemorgen lieve mensen,

Yes! De nieuwste collectie van Noor! Design ligt weer in de winkels!!! En wat zijn er weer prachtige materialen uitgekomen. Zoals jullie inmiddels wel gewend zullen zijn, hebben we er als team weer een bloghop aan verbonden! Lees onderaan dit bericht hoe je mee kunt doen!
Geen automatische alt-tekst beschikbaar. 
Als het goed is, kom je net van het blog van Corry.

Hier nu eerst mijn kaartje met het mooie 'Winter Time' designpapier 6011/0592 en de ijspegelrand 6002/1085. Ik heb de rand uit glitterpapier gestanst en dat geeft een prachtig sneeuweffect!
 De tekst 'Winter Wonderland' komt uit de serie 'Winter Wishes' en zit bij de ronde stans met sterren 6002/0910. Ik heb 'm gestanst en daarna op een stukje effen cardstock geplakt en de vorm uitgeknipt. Zo knalt de tekst je lekker tegemoet.
De bloemetjes zijn gemaakt met een enorm favoriet stanssetje van mij, en wel de Poinsettia's 6002/1048. Ook de kleine meeldraadjes in het hart van de bloem, zitten bij deze set in.












Verder heb ik nog her en der, uit glitterpapier gestanste, sneeuwsterren toegevoegd waarvoor ik stanssetje 6002/1120 heb gebruikt.
En voor de finishing touch nog een strookje ribbelkarton, winterbesjes en houten sterretjes op de kaart aangebracht.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden! Ik lees het graag in de reacties.

Hoe doe je mee met onze bloghop?
  • Hop van 18 tot en met 20 oktober langs alle blogs en laat bij iedereen een leuke reactie achter.
  • Kom als laatste weer terug op het blog van Noor! Design en laat daar ook een reactie achter dat je meegedaan hebt.
Onder iedereen die meegedaan heeft, verloten we een leuke verrassing, natuurlijk van Noor! Design.
Hop je mee?
Je mag nu doorhoppen naar: Corina.









17 opmerkingen:

  1. Wow!! with this card is jet Christmas!!!
    Beautiful
    I jump to Corina
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze wel supercool!! Wat een leuke kerstkaart!! Eentje om te onthouden ;) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige winterkaart Nicolette,met een leuk plaatje,,,

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke winterkaart, en idd, de tekst knalt er lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart ..die ijsrand ..de vorm,leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie winterse kaart.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart met die frisse winterkleuren. superleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee om dat randje ijspegeltjes op dat ribbeltjes karton te doen. Geeft een prachtig contrast. En wat een super lief plaatje erbij. Deze poinsetta's zijn ook wel 1 van mijn favorietjes. Heb al eerder zo'n bloempje gehad maar nog niet eerder zo'n mooie. Prachtig! Lekker veel te kijken op je kaart, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een hele leuke kaart. 😍😍 Super mooie kleurcombi. Ijspegeltjes in glitter papier uitstansen is echt gaaf, doe ik ook vaak. De nieuwe collectie is ook weer super gaaf.Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart.... Helemaal mijn "smaak"....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Nicolette !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super prachtige kerstkaart en een geweldig mooie nieuwe papierset

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart, ook de kleuren geweldig.
    Wel de kerstkleuren rood-groen, maar dan in een soft uitvoering.

    Liefs, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! Prachtig papier en die ijspegelrand is erg mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette