vrijdag 2 november 2018

Scr@p-challenge #10 Noor! Design

Goedemorgen lieve mensen,

Na een maandje pauze, zijn we vandaag weer terug met de Scr@p challenge bij Noor! Design. Je mag weer aan de slag met een super leuke sketch.

Ik heb dat natuurlijk ook gedaan en ik heb er deze lay-out, met twee mooie foto's van mijn dochters, mee gemaakt.
Ik heb twee sets designpapier gecombineerd bij het maken van deze lay-out en wel 'Men's World' 6011/0575 en 'Happy Travel' 6011/0593. Ondanks dat de vellen A4-formaat zijn, kun je met twee dezelfde vellen toch een grote lay-out maken. De randen van de vellen heb ik met een distresser ruw gemaakt en met de naaimachine heb ik de meeste randen van een stikrandje voorzien. En hier en daar een kantje en klokjes uit het 'Men's World' papier in de randen verwerkt.
 De vlaggenlijntjes heb ik gemaakt met stansset 'Labels &Tags' 6002/1175.
De bloemen heb ik zelfgemaakt uit bijpassend cardstock met bloemenstansjes 6002/1081. Ik spuit ze nat, kreukel alle blaadjes en droog de bloemetjes dan weer met de heattool. Stapel verschillende maatjes op elkaar, doe er een parel in en je hebt prachtige bijpassende bloemetjes.
Onder de bloemen heb ik het frambozenblad 6002/0939 verwerkt en verder nog wat kant-en-klare bloemetjes en een paar sterpinnetjes toegevoegd.
Ook de foto's heb ik voorzien van een stikrandje.
 Onder de foto's heb ik stukken verbandgaas laten uitsteken. De teksten heb ik uitgestanst en lekker laten glanzen met een laagje glossy accents.
 Met het Scr@p-stencil 'Stars' 6002/0829 heb ik met kleurloze inkt en gouden embossingpoeder sterren op de achtergrond aangebracht.
Hopelijk heb je na het zien van mijn lay-out zin gekregen om mee te doen met onze Scr@p-Challenge.
Je hebt de hele maand november om mee te doen. Je mag je creatie plaatsen in de Noor! Design Scrapbooking Facebook groep. Mocht je geen Facebook hebben, dan kun je je creatie mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl.

Met de random kiezen we aan het einde van de maand een winnaar die een mooie prijs wint van Noor! Design.

Bedankt dat je even langskwam op mijn blog en graag tot een volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette