donderdag 16 mei 2019

Bloghop juni-collectie Noor! Design

Goedemorgen bloghoppers,

Welkom bij de maandelijkse bloghop van Noor! Design waarbij we de geweldige, nieuwe artikelen uit de nieuwste collectie graag voor het voetlicht brengen zodat jullie allemaal massaal naar de winkels rennen ;-)
Toen mijn dochter Nienke het 'Summer Vibes' scrappapier 6011/0612 zag, werd ze zo enthousiast. Ze stuiterde ongeveer door de kamer. Of ik daarmee een kaartje wilde maken voor haar elfde verjaardag (welke pas is augustus is, maar dat terzijde).

En natuurlijk doe je dat dan. Er werd zelfs een speciale, nieuwe digi van Cute as a Button 'Beach Day' voor aangeschaft. Deze heb ik passend bij het papier gekleurd met mijn Copic Markers.
 Om het schattige meisje heb ik een kader gemaakt met het nieuwe, super fijne randstansje 6002/1289. Het was een beetje puzzelen, maar het geeft zo wel een leuk effect.
 De happy birthday tekst is gemaakt met stansje 6002/1317, maar omdat het een meidenkaart moest worden, heb ik het snorretje eraf geknipt waardoor hij zo toch voor beide geslachten bruikbaar is.
De grote bloemen zijn gemaakt met de 'Summer Vibes Flower' die je mooi in vier laagjes kunt opbouwen. Wat een gave bloem. Omdat ik voor deze kaart de bijbehorende blaadjes te groot vond, heb ik de blaadjes bij de Dahlia 6002/1235 gebruikt.

Hoe doe je mee met onze bloghop:

Ga van donderdag 16 mei tot en met zaterdag 18 mei langs alle blogs van de deelnemende Noor! meisjes. Laat bij iedereen een reactie achter en ga als laatste naar het Noor! Design blog en laat daar weten dat je meegedaan hebt. Na die tijd wordt er een mooie prijs verloot onder de deelnemers.

Je mag nu doorhoppen naar: Corina.

Fijne dag verder!


15 opmerkingen:

  1. Een verjaardagskaart op commando. Ik kan me voorstellen dat je dochtertje hiermee in de wolken zal zijn. Toffe papiertjes, zonnige kleuren, goeie tip dat de snor makkelijk van de tekstmal kan. Helemaal top!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en je dochtertje zal 'm prachtig vinden denk ik! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je voor je dochter gemaakt. Ze gaat uit haar dak als ze de kaart in augustus krijgt. Je digi is ook weer mooi gekleurd.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je voor je dochter gemaakt. Je kan het al maar af hebben, toch!? Prachtig papier ook en de digi is weer schattig. Ik vind de rand stans ook zo mooi fijntjes en prachtige bloemen heb je erop verwerkt.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige meidenkaart!
    Vrolijk papier en een leuke stempel.
    Die randjes zijn ook heel mooi om zo te gebruiken.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief plaatje,mooi gekleurd.De fleurige papier combi springt er ook uit.Goed idee om de snor eraf te knippen.Gr.Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke meisjeskaart, heel vrolijk met al die kleuren. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de verjaardag spat er nu al van af...vrolijk fris geweldig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap wel dat je dochter door de kamer stuiderde: wat een leuk papier en wat een mooie kaart heb je er mee gemaakt!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De zomer kan maar komen.... leuk samengesteld. Leuke kleuren combi. Mooie kaart. De bloemen er mooi opgezet zo . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig verjaardagskaartje!Je dochtertje zal er wel heel blij mee zijn.Mooie kleurencombinatie!Prachtige bloemen!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk wat doen de kleurtjes het goed, vrolijk en mooi kaartje, krijg zin in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart is het geworden. Ik snap dat je dochter helemaal gek werd toen ze dit papier zag, hihi. Ik had namelijk precies hetzelfde. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje is het geworden! En dat fijne randje is idd heel mooi..ik denk dat ik m toch maar meeneem als ik de volgende keer naar waspik kom hihi. Je dochter zal de kaart erg mooi vinden...groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette