donderdag 18 juli 2019

Winter Wonderland

Goedemorgen lieve mensen,

Ik ben lekker op dreef met het maken van kerstkaartjes. Komt allemaal door de mooie collectie van Noor! Design die deze maand is uitgekomen en daar ben ik dan ook met veel plezier mee aan de slag gegaan.
Rondom de kaart heb ik de 'Jingle Bells' guirlande randstans 6002/1230 gebruikt. Eerst gestanst uit wit metallic cardstock en dit vervolgens gemat op een laagje rode metallic cardstock. Zo springt de rand lekker in het oog! Het design papier heet 'Jingle Bells' 6011/0610.
Het op internet gevonden plaatje van het meisje heb ik in frame 6002/1145 geplaatst en ook dit frame heb ik eerst nog van een rood matlaagje voorzien.
De mooie kerstbloemen zijn gemaakt met de Poinsettia's 6002/1048. De hartjes zijn gemaakt met de 'Silent Night' ijskristallen 6002/1120.
De takjes zijn de Vintage Flourishes 'Berries' 6003/0090. De besjes van zowel de takjes als van de guirlande heb ik 'echt' gemaakt met een parel pen.
Als laatste nog de gestanste tekst 'Winter Wonderland' uit stansset 6002/0910 aan de kaart toegevoegd. 
Mijn voorraadje kerstkaarten begint zo langzaamaan te groeien. Hopelijk heb ik dan tegen de tijd dat de kerst eraan zit te komen, genoeg om te versturen.

Maak er een mooie dag van!

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Nicolette met mooie spulletjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat een mooie kaart heb je gemaakt! Het scheelt altijd zoveel als je de juiste spullen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, jouw kaartjes zijn echt zo mooi! Ik sla ze meestal op hoor haha. De combinatie van kleuren had ik niet beter kunnen bedenken, super!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW Nicolette! Wat erg gaaf met al die matlaagjes in steeds weer dezelfde kleuren! Echt heel erg tof!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette