vrijdag 17 januari 2020

Bloghop Noor! Design februari collectie

Lieve mensen,

Het is weer tijd om lekker te gaan hoppen want er is deze maand weer een super toffe collectie uitgekomen bij Noor! Design en dan laten wij graag als team de veelzijdigheid van de collectie zien.
 
Ik ben aan de slag gegaan met het designpapier 'Afternoon Tea' 6011/0535 en de gelijknamige labelvellen 6011/0424.
Het mooie van deze sets samen is dat je eigenlijk alles hebt om een compleet kaartje te maken. Ik heb dan ook een voorbeeld gemaakt waarbij ik, behalve een mooie stans om het plaatje heen (6002/1384), ook niets anders dan de materialen uit deze sets heb gebruikt.
Ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt.
Je mag nu doorhoppen naar: Hanny.

Hoe doe je mee met onze bloghop:

- Hop van vrijdag 17 januari tot en met zondag 19 januari langs de blogs van de deelnemende Noor! meisjes en laat overal een leuke reactie achter.
- Laat als laatste ook een reactie achter op het Noortje Design blog waarin je vermeldt dat je hebt meegedaan.
- Je maakt zo kans op een leuke prijs van Noor! design.

Veel hopplezier!

13 opmerkingen:

  1. Prachtig Nicolette met al die laagjes ! Wat een mooie ronde mal rond het plaatje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beautykaart met al die laagjes papier in de mooie kleuren .
    Super mooi gemaakt . Het plaatje de mallen Top.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Errug leuk gedaan! Mooie papiertjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf, mooi designpapier en prachtig zoals je het verwerkt hebt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart echt fleurig gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje. Ziet er prachtig uit. Groetjes Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, daar word ik als theeliefhebber helemaal happy van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een supergave lijn!! Superleuke kleurtjes en printjes!
    Top creatie!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, ik ben helemaal weg van dit papier. Straks maar eerst bestellen met de rest!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette