donderdag 13 augustus 2020

Kerstdoosje Have a Holy Jolly Christmas

 Hallo allemaal,

Ik ben lekker aan de slag gegaan met een paar artikelen uit de nieuwste collectie van Noor! Design.
  

Het doosje is gemaakt met polybesa stencil 6005/0003. Het doosje kan openklappen.


Voor de bekleding van het doosje heb ik het Scr@p designpapier 'Silver Bells' (6011/0654) gebruikt. Alle randjes heb ik een beetje opgeschuurd.

In het doosje heb ik een klein boekje van 9x9 cm gedaan, gemaakt van het zelfde, eerder genoemde designpapier.

Op de deksel heb ik nog twee Poinsettia's met blaadjes bevestigd gemaakt met de gelijknamige stansjes 6002/1493.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en graag tot een volgende keer!

8 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf doosje en wat een mooi papier.
    Maar wat is nu het verschil met de poinsettia's als met de andere groene? Het hartje is wat dunner maar voor de rest zien ze er nagenoeg hetzelfde uit....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf doosje heb je gemaakt Nicolette.
    Vind 't papier ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig doosje Nicolette.
    Ik heb al een tijd niets van je gezien/gelezen/gehoord. Hoe is het met je?
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik mis jou ook Nicolette.Hetis al een poos geleden dat we wat van jou hoordenJe bent hoop ik niet ziek.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a very good post! Just keep updating much useful information

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a very good post! Just keep updating much useful information love your work.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SwivelUK offers a stunning collection of modern furniture, including iconic designs like the Eames Chair, which effortlessly combines style and comfort.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette