woensdag 18 mei 2011

De jurk

Gisterenavond was er weer speedscrap bij scrapdelight. Eerder die dag stonden er bij de tuesday inspiration deze interieurfoto's ter inspiratie voor een layout:
Toen ik deze kleurencombinaties zag, moest ik meteen aan Liselot haar zwart met witte stippen jurk denken. Dit was bijna tweeënhalf jaar haar meest favoriete kledingstuk. Zodra die gewassen was, moest hij alweer aan. Ze staat er dus heel wat keren mee op de foto. Daar wilde ik dan met de sketch van de speedscrap wat mee doen: zwart, wit, veel roze en veel glitter. Dit was de sketch:
Met zes kleine foto's van Liselot van een net drie-jarige tot een Liselot van vijfëneenhalf jaar. Met een journaling met een echt verhaal.
 
 
Echt speedy was ik niet, maar ik ben er wel heel blij mee!

Veel plezier! Knuf, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette