woensdag 6 juli 2011

Liselot 6 jaar!

Gisteren was Liselot jarig! Ons meisje werd alweer zes jaar. De afgelopen tijd heeft haar leventje volledig in het teken gestaan van deze belangrijke gebeurtenis: zaterdag 25 juni had ze haar kinderfeestje, dinsdag 28 juni mocht ze op school trakteren, zaterdag 2 juli kreeg ze van ons haar nieuwe fiets, zondag 3 juli was haar grote verjaardagsfeest, op dinsdag 5 juli, haar echte verjaardag, zijn we met opa Jack en oma Hannie naar Burgers dierenpark in Arnhem geweest en vandaag mag ze dan nog trakteren op de BSO. Na thuiskomst gisteren ben ik nog snel op het forum van Scrapdelight aangesloten bij de speedscrap. Voor de LO was dit de sketch:
Vijf foto's van Liselot tijdens alle feestelijke festiviteiten vormen de basis van de LO die ik heb gemaakt. Tevens heb ik een paspop op de layout geplaatst zodat ik met deze LO ook meteen meedoe met de vijfde LO challenge op het blog van Srapdelight.

Nou, genoeg gepraat. Hier dan mijn uitwerking van deze sketch én uitdaging:



Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Knuf, Nicolette

1 opmerking:

  1. WOW deze layout nav de schets is je goed afgegaan!! Werkelijk prachtig!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette