zondag 1 september 2013

Suzanne 40 jaar en tante Thea 90 jaar

De vakantie is bijna ten einde, morgen gaat het schooljaar en dus mijn werkende bestaan weer van start. Deze vakantie heel veel tijd vrijgemaakt om heerlijk te kunnen scrappen. Zelfs op de vakantie heb ik een koffer meegenomen met basisbenodigdheden en daar heel wat mooie dingen kunnen maken. Deze twee kaartjes zijn op de vakantie uit mijn handen gekomen.

De eerste is gemaakt met papier van Authentique en veel Noor!stansjes. Deze hebben we tijdens de vakantie nog verstuurd naar mijn vriendin Suzanne (we zijn al bevriend sinds de kleuterschool) die nu ook 40 jaar is.
 
 
Daarna ben ik met hetzelfde papier aan de slag gegaan met een kaartje voor mijn oudtante Thea (zus van mijn moeders moeder) die 90 is geworden en waarvan we na de vakantie meteen een feestje zouden hebben.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, fijne zondag, liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette