woensdag 5 februari 2014

Kaartje met sketch

Tot nu toe maakte ik mijn kaartjes eigenlijk gewoon zonder sketch of vooruit bedacht plan. Nu ik lid ben geworden van de Club ' Kaarten maken met Tiets', ben ik daar toch mee begonnen. En het is eigenlijk wel heel leuk omdat je zo veel uitgebreidere kaarten maakt. Uitgebreider in de zin van, meer   laagjes, meer verschillende papiertjes. Het was even een enorm gepuzzel om bij het kant en klare stempelafdrukje papier in mijn voorraad te vinden, maar uiteindelijk is het toch weer gelukt.

Dit was de sketch:
Naast gebruikmaking van deze sketch was de voorwaarde dat je kaftpapier en/of golfkarton gebruikt. Ik heb het lekker allebei gebruikt.....

Een stuk vierkant kraftkarton heb ik als basis gebruikt. Daarop een velletje muzieknotenpapier van Noor. Van allerlei papier gebruikt dat mooi bij het plaatje paste en voor het bruine velletje hier in de sketch heb ik golfkarton gebruikt. Onder het plaatje een stukje blauw papier, een stukje verbandgaas, de gestanste doily van Cheery Lynn en de ovale blauwe mal van Noor! Vervolgens het kaartje verder opgepimpt met nog twee keer de ovale mal in kraft, een vlaggenlijn en blaadjes van Lalaland, bloemetje van Noor (bewerkt met gesso), vlindertje van Cheery Lynn, kant en klare kleine asters en roosjes, een kantje en pareltjes toegevoegd. Als laatste nog een stempel van Noor!




Zelf vind ik 'm erg leuk geworden zo, met al die laagjes. En wat vinden jullie?

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette