woensdag 2 april 2014

Kaartje voor 14e verjaardag Jojanneke

Gisteren is ons nichtje Jojanneke dan 'eindelijk' 14 jaar geworden. Daar keek ze al zo lang naar uit!

Voor haar moeder, mijn zus, had ik in november een kaartje gemaakt met een plaatje erop en die vond Jojanneke zo leuk, dus mocht ik een kaartje voor haar gaan maken, dan graag met dit plaatje. Zo gezegd, zo gedaan. Ik dus aan de slag.



Gisterenavond prijkte hij al op haar Facebookpagina, samen met de andere kaartjes die ze voor haar verjaardag heeft gekregen, dus ik geloof wel dat 'ie gewaardeerd werd.

Bedankt voor je bezoekje hier!

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette