vrijdag 27 juni 2014

Kaart voor Flore en Joost

Hallo lieve blogbezoekers,

Morgenavond heb ik een feest van mijn jaarclubgenootje Flore en haar vriend Joost: zij is 40 geworden, hij 35 en ze zijn 12,5 jaar bij elkaar. Als we zo'n feestje hebben, wordt er altijd vanuit de jaarclub een cadeau geregeld en ook dit keer. Een maand geleden hadden we een feestje van een andere jaarclubgenoot die 40 was geworden en dit was de eerste keer dat ik het kaartje had gemaakt waar we allemaal wat op konden schrijven. Voor deze gelegenheid ben ik ook weer even mijn hobbykamer bezig geweest.

Voor de basis heb ik een stuk wit cardstock van 15x30 cm dubbel geklapt. Het papier is van Studio Light. Het afdrukje komt uit een stansvel van the Hobbyhouse van Sylvia Zet, Silver Fairy. De tekst zit weggeschoven achter het afdrukje en deze kan je er nog achter vandaan halen.



Gebruikte materialen:

- de ronde stans is van Marianne Design
- ronde doily-stans van Noor Design (6002/0147)
- tekst zit geplakt op stans 6002/0356 van Noor Design
- kraftblaadjes van Joy 6002/0263
- witte blaadjes met stans Marianne Design CR1272
- bloempjes met stans Bunch of flowers 2 van Elizabeth craft designs
- 'gefeliciteerd'-stempel 6410/0021 van Noor Design
- plakparels, wit bloempje en roosjes uit eigen voorraad

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden!

Graag wil ik iedereen bedanken voor reacties op mijn vorige berichten. Het is elke keer een feestje om ze te lezen!

Fijn weekend, liefs, Nicolette

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette