vrijdag 26 december 2014

Kerststerkerstkaart

Lieve bloggers,

Tweede kerstdag! Ik hoop dat jullie genieten van de gezelligheid van de kerst met vrienden en/of familie. Omdat het kerst is, laat ik hier mijn laatste kerstkaartje van dit jaar aan jullie zien. Ik heb een vintage plaatje gebruikt en de ShapeArt mal Star van Dutch Doobadoo om de vorm te snijden. Het gebruikte papier is de lijn 'A gift for you' van Maja Design.


Gebruikte materialen:

- Lantaarnpaal Noor Design 6002/0194
- Postage Stamps mal Noor Design 6002/0324
- Postage Stamps stempels Noor Design6410/0317
- Bloem Magnolia Doohickey Doily Flowers
- Takje Magnolia Doohickey
- Stempel postcard Merry Christmas Noor Design 6410/0113
- Gesso
- Dennenappeltjes

Heel leuk dat je even op mijn blog kwam buurten. Ik wens je nog een fijne kerstdag!

Liefs, Nicolette

1 opmerking:

  1. Superrrrrrrrrgaaf!!!! Echt geweldig, wat een mooierd.
    Fijne tweede kerstdag meis.....XXX Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette