vrijdag 20 februari 2015

Especially for you

Goedemorgen lieve bloggers en bezoekers,

Wat leuk dat je hier op mijn blog aan het rondkijken bent! Ik wens je veel plezier en inspiratie!

Vandaag een verjaardagskaartje voor het Cards2Create blog. Voor dit kaartje heb ik de paperpad PPSL01 van Studio Light gebruikt. Het plaatje komt uit het stansvel Madison Avenue van Kenny Kiernan.


Gebruikte materialen:

- Bloemstans Noor Design 6002/0156
- Blaadjesstans Noor Design 6002/0331
- Vlinder stans Cheery Lynn Design
- Banner tekststempels Noor Design 6410/0338
- Meeldraadjes
- Plakparels
- Glitterlijm
- Kant

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Graag tot een volgende keer! En ik zou het natuurlijk heel leuk vinden als je mijn blog gaat volgen.

Fijne dag, liefs, Nicolette

5 opmerkingen:

  1. Sprakeloos mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldigggggggg wat een mooi kaartje en wat een prachtige kleuren gebruikt.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig mooi gedaan Nicolette. Schitterend deze lila tintjes en met dat leuke plaatje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi
    Nou weer een erg gaaf korte ik vind de pons erg mooi op deze kaart.
    Fijne weekend
    Gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette