vrijdag 10 juli 2015

Happy bday party girl

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag hebben mijn meiden hun eerste vakantiedag! Heerlijk dat de tijd van uitslapen, rustig aan doen en lekker doen waar je zin in hebt, weer is aangebroken. Ook ik heb er zin in!

Vandaag een verjaardagskaartje dat ik heb gemaakt voor de dochter van een vriendin van mij die gek is op mijn kaartjes. Een groter compliment kun je niet krijgen en dus heb ik met veel plezier met de Go Kreate XL Frames Frilly #7 stansen dit kaartje voor haar gemaakt. Je hebt met deze stansen heel snel een bijzonder model kaartje. Wel leuk, zo op zijn tijd.
Het plaatje komt uit een kant-en-klaar stansvel van The Hobbyhouse en heet 'Beau & Bashful'.  
Gebruikte materialen:

- Muziek randstans Noor Design 6002/0272
- Bloemenstans Spellbinder Blooms Two S2-045
- Grunge stempels Noor Design 6410/0093
- Postzegelstansjes Noor Design 6002/0324
- Postzegelstempels Noor Design 6410/0317
- Kant en klare witte bloemen
Hopelijk heb ik je weer een beetje van inspiratie hebben kunnen voorzien met dit kaartje!

Een leuke reactie wordt zeer op prijs gesteld!

Fijn weekend en wellicht wel al fijne vakantie!

Lieve groet, Nicolette

8 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow Nicolette this is such a beautiful and pretty creation. Adore the white and pink and the peeking butterflies around the edges. Wishing you a wonderful weekend.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW hij is schitterend en ook hier zal ze erg blij mee zijn.

    Fijn weekend en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww schitterend Nic!Een hele mooie roze kaart. Lekker veel prachtige items op verwerkt.
    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kwam bij toeval op jouw blog terecht....wat een mazzel want wat maak jij een leuke dingen zeg. Ik ben volger bij je geworden hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ontzettend leuk dat je bij mij terecht kwam én dat je meteen volger bent geworden! Welkom! Hopelijk vind je hier af en toe wat leuke inspiratie en ideetjes! Lieve groet, Nicolette

      Verwijderen
  6. Prachtige kaart weer Nicolette, supermooie kleurtjes een mooie stempel en alles prachtig mooi opgebouwd. Past allemaal heel mooi bij elkaar!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart mooie vorm en details ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette