maandag 28 september 2015

Creepy Halloween

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag alweer tijd voor een nieuwe challenge op www.mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl
en dit keer gaan we aan de slag met het thema 'Alles mag' met optie Halloween/herfst. Je mag dus iets maken met een Bestie en als dat nog in het thema Halloween óf herfst is, is dat helemaal geweldig. Dit is mijn DT-inspiratie-kaartje!

Ook deze maand mag ik je weer de door mij gebruikte digi aanbieden! Lekker meenemen en mee aan de slag! Wel inlinken hè? Dat kaartje dat je er mee maakt? Op ons blog?
Het papier is al heeeeel oud! Ik heb namelijk nog nooit iets met Halloween gedaan, maar wel jaren geleden al eens papier ervoor gekocht. Het papier is uit 2011 en 2012....  Het ene is van My Mind's Eye en heet Mischievous 'Bewitching Paper' en de ander 'Haunted Manor' van Doodlebug Design. En na deze ervaring..... wil ik nog wel vaker iets met dit thema doen! Het moet niet te eng zijn, maar verder vind ik het toch wel erg leuk!
En voor degenen die zich afvragen van welk merk de spinnenwebbenstans is? Hihi! Het is geen mal! Het zijn cupcakehoudertjes die ik vorig jaar na Halloween voor een leuk prijsje bij de Xenos heb meegenomen! Zo komen ze toch van as!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Ik lees graag wat je van mijn eerste Halloweenkaartje vindt!

En hop even door naar ons blog, voor meer DT-voorbeelden!

Fijne dag! Liefs, Nicolette

4 opmerkingen:

  1. Hallo Nicolette
    Je kaart is zoals altijd weer prachtig, mooi gekleurd en de spinnenwebben aan de zijkant staan er geweldig Spooky bij.
    Wat leuk gedaan met de tekst, mooi gemaakt hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige Halloweenkaart Noicolette, ziet er echt spooky uit met al die spinnenwebben, en een hele mooie ingekleurde Bestie op de pompoen, die ik toch ook maar gedownload heb. Topkaartje hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supersupergaaf!!!! Echt heel gaaf gedaan.....prachtige halloweenkaart Nicolette.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette