vrijdag 18 december 2015

Vintage en kinderen

Goedemorgen lieve mensen,

Het is de 18e vandaag en dat betekent tijd voor de tweede challenge van deze maand bij het blog van We Love Vintage Challenge.

Vandaag hebben we een ontzettend leuke en niet al te moeilijke opdracht voor jullie en wel: maak een vintage kaart met een plaatje met kinderen erop.

Dit is mijn inspiratiekaartje dat ik heb gemaakt:
Voor deze challenge hebben we een geweldige sponsor en wel Marianne Design:
 En met deze prachtige prijs:
Dat moet toch wel een mooie reden zijn om met ons mee te doen! Ik hoop je creatie op www.wlvc.blogspot.nl te mogen zien!
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit een blok van de Action. Het schattige plaatje heb ik op internet gevonden en de overige materialen staan hieronder opgesomd:

- Randstans Noor Design 6002/0357
- Vierkant frame Noor Design 6002/0360
- Hoekstansje Noor Design 6002/0172
- Stempel Noor Design 6410/0021
- Ticket teksten Noor Design (ooit een freebie geweest)
- Bloemenstans Spelbinders Rose Creations
- Meeldraadjes
- Distress Inkt Pumice Stone
- Taart doilies

Ik hoop dat ik je van wat ideetje heb mogen voorzien en graag tot een volgende keer op mijn blog!

Fijne dag, liefs, Nicolette



7 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een prachtige sfeervolle kaart!
    Ga proberen deze ronde zeker weer mee te doen want de prijs is echt super gaaf!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje heb je weer gemaakt. Werkelijk waar prachtig. Ja de action wat een heerlijke winkel is dat toch.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette,
    Je inspiratie kaartje is ook weer schitterend !!
    Mooi van kleur met het roze en kraft en een leuk plaatje ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat mooi Nicolette.
    Mooie mallen heb je ook gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor de nieuwe challenge.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kaart Nicolette. Mooi deze kleurencombinatie, het ádemt vintage én het straalt rust uit vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette