maandag 22 augustus 2016

Back to school

Hier in het midden van het land zit de zomervakantie er helaas alweer op en dus moesten de meiden (en wij ook) er weer aan geloven: vroeg het bed uit.

Speciaal voor deze gelegenheid heb ik voor mijn beide kanjers een kaartje gemaakt.
 Liselot gaat alweer beginnen in groep 7. Wat gaat het toch snel. 
 Het plaatje is van Saturated Canary en heet 'Highschool girl'. Na de zomer sluit de digi-wegshop  en je kunt alleen nog beschikking krijgen over de geweldige digi't door een abonnement af te sluiten. Ik denk dat ik er niet aan ontkom, om dat abonnement te nemen. Tot 1 oktober kun je je aanmelden. Daarna is het over en uit. Gekleurd heb ik haar uiteraard met Copic Markers. Het papier is 'Summer Crush' van Maja Design.

De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt:

- Marianne Design Creatables doily LR0397
- Randstans bloem Spellbinders vierkant (Triple Floral S6-027) en ovaal (Oval Floral S6-028)
- Bloemetjes Elizabeth Craft Designs bunch of flowers 2 (729)
- Vlinders Memory Box, Leavenworth Butterfly Trio, style no 99098
- Crèmewitte pareltjes
- Witte roosjes
- Kroontjespen
- Tasjesbedeltje
- Distress inkt Pumice Stone
- Lettertang voor de teksten
- Hartjespinnetjes
- Glossy Accents om 'echte' brillenglazen te maken

Nienke gaat in groep 5 beginnen. Dit wordt een spannend jaar voor haar, want ze vindt het allemaal best wel lastig. Dus hebben we haar ook verteld dat we haar gaan helpen als het nodig is. Ontspanning kwam zo over haar heen. Gelukkig ging ze met plezier op pad vanmorgen.
Het plaatje hier het 'Maddy with glasses' en is van The Paper Nest Dolls en ook met Copics ingekleurd. Ook hier papier gebruikt van 'Summer Crush' van Maja Design. Het maken van de kaarten verliep namelijk redelijk parallel.
De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt:

- Randstans bloem Spellbinders vierkant (Triple Floral S6-027) 
- Floral Oval Spellbinders S4-356
- Rose Creations van Spellbinders voor de grote bloemen
- Vlinders Memory Box, Leavenworth Butterfly Trio, style no 99098
- Crèmewitte meeldraadjes
- Witte sweetheart blossoms (bloemetjes)
- Kroontjespen
- Tasjesbedeltje
- Distress inkt Pumice Stone
- Lettertang voor de teksten
- Hartjespinnetjes
- Glossy Accents om 'echte' brillenglazen te maken

De kaartjes lagen vanmorgen op hun ontbijtbordjes. En je kunt je vast wel voorstellen wat de reacties waren!!!
Gelukkig weten mijn dametjes de knutsels van hun moeder enorm te waarderen!

Ik ben benieuwd hoe ze na vandaag uit school gaan komen! Toch altijd weer spannend: een nieuwe juf, een nieuw lokaal, nieuwe vakken en manieren van uitleggen. Komt vast goed!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en ik ben van plan weer vaker te posten, want gelukkig gaat het ook met mij stapje voor stapje beter. Nog bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige bericht.

Fijne dag, liefs, Nicolette

6 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette, wat een leuke verrassing voor jouw twee dochters op hun ontbijtbordje. Op de foto strálen ze gewoon helemaal, wat leuk om te zien. Het zijn ook twee prachtige ingekleurde én afgewerkte kaarten geworden. Gaaf om met de lettertang de teksten te maken, geeft een stoer accentje vind ik. Het zijn twee toppertjes...eigenlijk vijf als je mama en de dochters meerekent :)
    Fijn te lezen dat het weer wat beter met je gaat en ik hoop dat de eerste schooldag positief uitpakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief...:-), supermooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk gedaan. wat een leuke foto. veel school plezier. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt voor je dochters.
    Leuke foto van hun.Fijn dat het weer wat beter met je gaat.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat je deze mooie kaarten voor je dochter hebt gemaakt. Ze staan er vol trots mee. Ik heb toevallig ook net een kaart geplaatst met het mooie papier van Maja.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh wat een knappe meiden!!!
    Glunderend houden ze de kaarten vast die mama voor ze heeft gemaakt.
    Super idee om dit te maken voor ze. Ik vind beide kaarten echt prachtig mooi gemaakt. Die gaan vast en zeker een mooi plekje krijgen op hun kamer!

    Succes met de start van het nieuwe schooljaar. Hier in het zuiden mogen we nog 2 weken!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette