woensdag 16 november 2016

Een plekje in het Joy!Crafts designteam

Hallo lieve mensen,

Vandaag een leuk bericht hier op mijn blog. Met trots mag ik bekend maken dat ik deel uit mag gaan maken van het designteam van Joy! Crafts! Dit vind ik natuurlijk helemaal super leuk en heb dan ook mega veel zin om te beginnen en elke maand creaties te maken die jullie hopelijk ook mogen inspireren! Dus vanaf nu zullen jullie zeker minstens elke week van mij een blogpost mogen verwachten.

Om er alvast in te komen, een kaartje die hier al een tijdje staat te pronken in onze kast in de woonkamer, maar waarvoor ik telkens niet de tijd heb genomen om deze op mijn blog te plaatsen.

 Het plaatje is van Saturated Canary en heet 'Winter Tammi'. Helaas heeft Krista Smith besloten haar webwinkel met haar digi's te sluiten. Wel heb ik het jaarabonnement genomen omdat ik mega groot fan ben van haar stijl. Zo krijg ik elke maand toch een aantal nieuwe digi's van haar in mijn mailbox.
 Ik heb haar weer ingekleurd met mijn voorraadje Copic Markers. Zo heerlijk om onder je ogen een plaatje tot leven te zien komen door er kleur aan toe te voegen.
 Het papier is van Maja Design en komt uit de serie 'Coffee in the Arbour'.
Overige gebruikte materialen:
- Randstans Noor Design 6002/0415
- Achtergrond stans Noor Design 6002/0416
- Elizabeth Craft Design Bunch of Flowers set 2
- Bloem Noor Design 6002/0157
- Sterren Memory Box Precious Stars Die 98546
- Plakparels
- Kleine en grote meeldraden

Bedankt voor je bezoeken aan mijn blog en hopelijk tot snel een volgende keer!

Hartelijke groet, Nicolette

7 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je nu bij ons in het team zit Nicolette, ik ben benieuwd wat je allemaal voor moois gaat maken.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk nieuws voor je Nicolette! Van harte gefeliciteerd. Ik vind je kaart ook super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart....super gekleurd en hele mooie mallen gebruikt. Hartelijk gefeliciteerd met de nieuwe uitdaging Nicolette....heel veel plezier in het team.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Nicolette en wat leuk dat je bij het dt van Joy craft bent gekozen, succes!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Leuk dat je in het team van joy een plekje krijgt. Mooi kaartje Nicolette. Prachtig ingekleurd.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo geweldig leuk voor je Nicolette, dat je deel uit mag maken van het Joy team, ik wens je daar héél veel plezier.
    kaarten en mooie creatie dat je kan je maar al te goed, dat bewijs je maar weer met deze super mooie kaart, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nicolette ,
    Wat een geweldig nieuw dat je deel mag uit maken van het DT ...heel veel plezier !!
    Super mooi kaartje heel leuk .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette