woensdag 14 juni 2017

Baby coming soon

Goedendag lieve mensen,

Vandaag een schattig babykaartje op mijn blog dat ik gemaakt heb voor Hobbycompleet De Duif.
Een ronde kaart dit keer. Ik maak ze niet vaak, ronde kaarten, maar wat is het effect toch altijd weer leuk. Ik heb voor het snijden van de cirkels de cirkelsnijder CULC-1500 gebruikt. Een apparaatje waar je cirkels in alle maten kunt snijden. Dus niets meer afhankelijk van door producenten gemaakte maten stansen, maar gewoon zelf de juiste maat opzoeken (tot en met 17 cm doorsnede) en snijden maar.


Ook op dit kaartje heb ik weer de papiercollectie ‘The Sofiero Collection van Maja Design gebruikt. En nog verveeld het niet. Vanwege de vele kleurschakeringen kun je er vele kanten mee op.

Het plaatje van het schattige baby'tje heb ik op Pinterest gevonden. Het walhalla om ideetjes op te doen!

Voor het maken van de kaart heb ik verder nog de volgende producten gebruikt:

- Stamps & Die cut Studio Light BASICSDC05
- Cutting & Embossing Stencil Studio Light SL39
- Takje ‘Creatables Anja’s Leaves 2
- Bloemetjes Joy 6002/0025
- Ronde mal Craftable CR1248 Marianne Design
- Stempelinkt Versafine Onyx Black

Leuk dat je hier even was. Nog een hele fijne dag!

Lieve groet,

Nicolette





9 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel schattig. Leuke malllen en heel mooi in de ronde vorm Nicolette.lief plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is een dot van een kaart maar volgens mij moest hij nog niet op je blog verschijnen? Ik heb er al van zitten genieten, wat een leuke vrolijke baby staat erop. Inderdaad erg handig zo'n cirkelsnijder, ook om oplopende maten te snijden vind ik :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief babykaartje met een schattig plaatje.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaartje Nicolette.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief is dit, babykaartjes smelt ik altijd van, je hebt er weer een plaatje van gemaakt Nicolette.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik maak ze eigenlijk ook nooit ronde kaarten maar het is ontzettend leuk. Je hebt er weer een dotje van gemaakt. De kleurtjes weer mooi op elkaar afgestemd en zo lief fotootje.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette