zondag 2 juli 2017

Merry Christmas

Hallo lieve mensen,

Vandaag, op deze zonnige zomerdag, laat ik jullie een kerstkaartje zien dat ik heb gemaakt voor Joy!Crafts. Het is eigenlijk best leuk om gedurende het jaar kerstkaarten te maken. Je kunt variëren met al je materialen die je in je bezit hebt. Ik kan het hele jaar door wel genieten van sneeuwsterren enzo!
Het papier komt uit de set 'Christmas Eve' 6011/0520 en die mooie, lieve eekhoorn uit de knipvellenset 'Holiday Greetings' 6013/0343. Een echt winters tafereeltje vanwege zijn pootjes in de sneeuw en de witte achtergrond. Bovenaan de kaart prijkt de mooie ijskristallenrandstans 6002/0690.
Achter het plaatje heb ik in twee formaten het 'Elegant cutting stencil' 6002/6109 gebruikt en nogmaals de ijskristallen aan één kant daarachter bevestigd.
Vervolgende de kaart afgemaakt met twee toefjes met bloemen, takjes en parels. In de lijst hieronder zie je welke stansen en welke parels ik daarvoor heb gebruikt.

- Cardstock wit linnen structuur 8013/0101
- Kraft Paper 8089/0206
- Snijstencil Mery’s Twig 6002/0588
- Crafty Cocktail Blossom stans (met stempel) 6004/0009
- Plakparels 6020/0002
- Tacky Glue 6500/0215
- Double Sided Craft Tape 6500/0030

Ik ben benieuwd naar wat je van mijn kaart vindt! Ik lees het graag in de reacties!



5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Nicolette
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Nicolette en de bloemen zijn ook zo gaaf! GRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig Nicolette, zeker mooi met de sneeuwsterren en bloemen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolette,
    ben ik helemaal met je eens, dat het best leuk is om het hele jaar kerstkaarten te maken. De ene keer heb ik er meer zin dan de andere, maar soms zijn er leuke voorbeelden van heel andere technieken dan die ik doe en dan maak ik er een kerstkaart van. Mezelf uitdagen en weer een kerstkaartje klaar. De jouwe is heel mooi! De steren en de witte bloemen...heel gaaf.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette