vrijdag 2 februari 2018

Hugs&Kisses for your happy birthday

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag laat ik jullie graag een verjaardagskaartje zien dat ik pas heb gemaakt.
Boven op zolder heb ik een geweldige hobbykamer en daar heb ik een paar kasten vol met designpapier. Jullie kennen dat vast wel, je werkt het liefst met nieuwe papierlijnen. Voor dit kaartje ben ik eens in mijn oude voorraad gedoken en daar kwam ik deze stipjes en lijntjes in dezelfde soort kleuren tegen. Aangezien ik van rustige prints houd, kon ik lekker aan de slag.
 Het plaatje is een digi van Saturated Canary. Helaas heeft de artiest die deze plaatjes maakt al een tijdje geleden besloten ermee te stoppen, maar gelukkig heb ik voor de rest van mijn leven nog genoeg digi's van haar die ik nog nooit heb gekleurd. Dus ik kan nog even vooruit ;-)
 Ik heb haar ingekleurd met mijn Copic Markers. Ik merk dat ik weer heel veel zin heb om verder te gaan met mijn digitale kleurcursus: ik geniet enorm als ik aan het kleuren ben en wil graag mijn kleurvaardigheden verder verbeteren. Maar die tijd, hè?
De ovale stans is van spellbinders en heet 'Oval Floral'. De doily's komen van de Xenos. De grote bloem heb ik gemaakt met een bloemenstans van Joy 6002/0771. Ook het takje (6002/0939) en de tags (6004/0014) zijn van Joy! De vlindertjes zijn kant-en-klaar van Unique. De bloemetjes komen uit mijn eigen bakken vol met bloemen.

Ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt!

Een hele fijne dag en graag tot een volgende keer!

 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere medienkaart heb je gemaakt. De digi is ook zo schattig. Ik heb dat ook met het Design papier. Nog heel veel oude lijnen liggen, die nog helemaal niet gebruikt zijn. Ik ben er nu ook af en toe wat van aan het pakken. Hihihi.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Nicolette wat een prachtige kaart .
    Wat een leuke digi zo mooi ingekleurd . Je restjes papier erbij super mooi combinatie .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Nicolette. Leuke digi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Nicolette, heel mooi ingekleurd en het papier is erg mooi,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicolette,
    het is en prachtige kaart en je hebt heel mooi gekleurd. Ik vind altijd dat je er de tijd voor moet nemen om mooi te kleuren, dus dat herken ik wel! Je papier is er prachtig bij. En ook dat herken ik wel, hoewel ik soms ook heb dat ik een mooi blokje koop en er dan nauwelijks in durf te knippen.....dan pak ik het oude weer eerder. Wat kan een mens toch gek in elkaar zitten...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh deze is ook zo mooi. Van wie heb je een kleurcursus, er zijn er tegenwoordig meerdere. Dat herken ik tijd...... minder slapen is ook geen optie. Je papier is weer mooi op elkaar afgestemd.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette