vrijdag 6 april 2018

Happy beachy days

In de nieuwste collectie van Joy!Crafts zit van Noor Design weer een leuk Scr@pstencil waarmee je de basis voor een mini-album gemakkelijk op een groot scrapvel kunt aftekenen. Daarna kan het pimpwerk beginnen. Ik heb er een albumpje in het zeethema van gemaakt.
 Ik heb het designpapier 'Feeling Crabby' gebruikt.
 Alle fotootjes heb ik aan de randen opgeschuurd en op een stukje kraftpapier gemat.
 De foto's zijn van drie momenten waarop ik met mijn gezin (en vrienden) op het strand was.
 De teksten heb ik gemaakt met de computer en ik heb kleuren gekozen die bij het designpapier passen. Dat maakt je boekje toch net af!
 Wat is dat nieuwe visnet (in een setje met een walvis en een dolfijn) gaaf om bij dit thema te gebruiken.En als je goed kijkt, zie je dat de kinderen ook op een houten rek zitten met een stuk visnet.
Gebruikte materialen
- Scrapbooking Stencil Mini-album 6002/0858
- Papierset ‘Feeling Crabby’ 6011/0559
- 12”x12” Kraft papier 8089/0202
- Snij-embosstencil Under the Sea ‘Walvis/dolfijn/visnet’ 6002/0992
- Snijstencil ‘Bubbles’ 6002/0520
- Snij-emobosstencil 'Drijfhout' 6002/0495
- Foam Pads 6500/0003
- Tacky Glue 6500/021
- Double Sided Craft Tape 6500/0030

Ik ben benieuwd wat je van mijn boekje vindt. Ik heb er in ieder geval met veel plezier aan gewerkt.



 

2 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf zeg! Een mini album staat ook op mijn to do lijstje. Eigenlijk eerst nog op mijn verlanglijstje...ZO leuk. EN jij hebt het prachtig aangekleed met natuurlijk de foto's, maar ook het zee thema! Mooi aandenken!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaaaaaaaaaaaa dit is helemaal leuk. wat een werk heb je erin gestoken. top top top.
    fijne avond.
    je moet eens bij https://www.tweethee.nl/ kijken vind ik nou echt iets voor jou

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette