zondag 6 mei 2018

Tag 'Hugs& Kisses'

Lieve mensen,

Ten eerste: een dikke dankjewel voor je bezoekje aan mijn blog. Dat is altijd al leuk!

Vandaag laat ik jullie graag mijn vijfde tag zien voor de challenge 'Kimya's 12 tags of 2018'. Nog niet zo lang geleden plaatste ik de vierde van april en nu heb ik me maar sneller op de opdracht van mei gestort, want met teveel tijdsdruk moeten knutselen, vind ik maar niks.

De opdracht was 'hartjes en/of sterren' op je kaart. Ik heb gekozen voor de hartjes.
De vorm van de kaart heb ik gesneden met de Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags, met stiklijn, nummer 12. Het papier is van Maja Design. Aan de zijkanten heb ik een hartjesrandstans van Noor Design gebruikt (6002/0253).
 Boven het meisje heb ik de Lalaland Stans Lacy Heart Die gebruikt en de ronde 'Happy Birthday' stans die ik via AliExpress op de kop heb weten te tikken.

De kaart heb ik verder aangekleed met wat bloemen waarvan ik de grote witte zelf heb gemaakt met de chrysanten-stans 6002/0972 van Noor Design. De stempel van de koffiebeker is ook van Noor Design, 6410/0475. Ook de kleine tag (drie stempeltjes en drie stansjes in een setje) is van Noor Design, 6004/0013 net zoals de varentakjes 6003/ 0083. Echt een favorietje van mij.... degene die mijn blog vaker bezoeken zullen dat kunnen beamen ;-) De laatste tijd zitten ze vaak op mijn creaties. Maar dat komt omdat ze zo mooi fijntjes en klein zijn! En daar houd ik van!!!!
En het begint bijna saai te worden ;-)..... maar ook dit plaatje is weer een digi van Saturated Canary en heet 'Coffee Run'. Helaas moet ik mensen teleurstellen als je wilt weten hoe je haar kunt aanschaffen, omdat de artieste die deze plaatjes tekende, haar Etsy-shop waarin ze haar digi's verkocht gesloten heeft.

Super leuk dat je hier langskwam en mocht je tijd hebben, da zou ik het leuk vinden als je laat weten wat je van mijn tag vindt.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tag. Mooie digi en super ingekleurd. Leuk zo met de koffiebeker.

    Fijne zonnige dag.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wederom een prachtige tag gemaakt, alles weer compleet en passend bij elkaar 👌🏻👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie tag heb je gemaakt. Veel te zien en de stempel is geweldig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette