donderdag 2 augustus 2018

Noor! Design Scrap Challenge #8: Curly Girls

Goedemorgen lieve mensen,

Een nieuwe maand! Een nieuwe Scr@p Challenge bij Noor! Design.
Dit keer vragen we je aan de hand van bovenstaande sketch een lay-out te maken. De enige voorwaarde die we stellen is dat je op je creatie Noor Design materialen verwerkt.
 Ik heb als basis voor mijn lay-out een foto van de schoolfotograaf gebruikt van mijn twee toppers! En wat werk ik toch graag met zwart-wit foto's! Je hoeft geen rekening te houden met de kleuren van de foto's en je kunt helemaal je eigen kleuren kiezen. Omdat ik de papierset 'Silent Night' 6011/0570 van deze maand zo geweldig vind én ik wil laten zien dat dit papier ook prima te gebruiken is voor niet-kerst creaties, heb ik gekozen voor deze subtiele, mintgroene kleur van het papier als basis van mijn lay-out.
 Als eerste heb ik de basisstukken designpapier twee keer gemat op lichtgroen en donkergrijs metallic cardstock. Aan één rand heb ik de kanten randstans 6002/1142 bevestigd.
 Vervolgens ben ik de lay-out gaan pimpen. De letters uit de titel 'Curly girls' heb ik gemaakt met de One of a Kind 'Alfabet vlaggetjes' 6002/0799. Ik heb dus niet de vlaggetjes gebruikt, maar juist de letters die uit de vlaggetjes vallen. Een super mooi lettertype (vind ik ;-) ).
Links onder de foto heb ik de ronde, blauwe doily-stans 6002/0783 verwerkt.
De witte bloemen heb ik gemaakt met de Floral Flourishes 6002/0771 en de groene bloemen met de Poinsettia's 6002/1048. Het takje is Branch Leaves 6002/0939.
Vervolgens heb ik nog kleine tekstbanners gemaakt met teksten die ik geprint heb. Een bedeltje, parels, pinnetjes, kant-en-klare bloemetjes en vlindertjes (DDBD paper art) mochten natuurlijk niet ontbreken.

Doe je (weer) mee? Je hebt de hele maand augustus de tijd om aan onze challenge mee te doen. Plaats je creatie voor het einde van de maand in de Facebook Scr@p Challenge groep of stuur een foto naar joyce.martens@noortje-design.nl. Na afloop van de maand wordt via de random de winnaar gekozen zodat iedereen evenveel kans heeft om te winnen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette