donderdag 31 januari 2019

Happy birthday! Cool boy!

Goedemorgen lieve mensen,

Hebben jullie de nieuwe Mon Ami 'Zach', de superschattige dinosaurus van Noor! Design (6002/1252) al gezien? Ik vind het zo'n cutie. Samen met het 'Let's party' designpapier' 6011/0609 heb ik er dit leuke jongens-verjaardagskaartje mee gemaakt. Ik denk dat ik daar mijn neefje Joas, dat binnenkort zes gaat worden, een groot plezier mee ga doen.
Met de kleuren 'Twisted citron' en 'Peacock feathers' distress inkt heb ik Zach van kleur voorzien. Met dank aan Monique uit het Noor! team voor deze techniek! Je kunt zo mooie kleurovergangen creƫren waardoor je een bijzonder mooi dinosaurusje krijgt.
Met de geweldig gave ballonnenstansset heb ik blije Zach 'Hoera' laten zeggen! Vervolgens nog wat bijpassende teksten toegevoegd.
Een voor mijn doen een heel anders en kaal kaartje, maar ik vind 'm zelf super tof geworden!
Een hele fijne dag en graag tot een volgende keer.

5 opmerkingen:

  1. Wat een stoere jongenskaart. Je hebt mooie kleuren gebruikt voor de Dino. Prachtige ballonnen.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergat nog mooie, voor stoere te zetten. Hihihi.

      Lieve groetjes, Astrid.

      Verwijderen
  2. Hele gave en stoer kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! En zo mooi gestempeld!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave, stoere kaart!! Nicolette :-D
    De kleuroverloop in de dinosaurus vind ik ook zo goed gedaan.
    Daar zal je neefje superblij mee zijn!!!
    Liefs, Frouwkj

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette