donderdag 30 juli 2020

Feestje

Hallo lieve mensen,

Maandag is mijn moeder jarig en voor haar maakte ik dit kaartje met de twee sets Design Papier 'Tea Party' van Noor! Design.
Er is een set met papier (6011/0651) en een set met teksten en embellishments (6001/0423).
De vorm van de kaart is gemaakt met de Shape Art Mal 'Alycia' 470.713.191 van Dutch Doobadoo en het plaatje komt van Pinterest.
 Onder het plaatje tref je de prachtige, blauwe achtergrond stans 'Victoria' 6002/1492 van Noor! Design aan, met een handige tweede stans voor de mat erachter.
 De banners met de teksten 'feestje' en 'hiep hiep hoera' komen uit de papierset met de embellishments.
De twee mooie, grote, roze bloemen heb ik gemaakt met de 'Vintage Flourishes' stansjes 'Aster' 6002/1253. De takjes die onder de bloemen uitsteken, zitten in de stansset van de chrysanten. 6002/0972.
Ik ben benieuwd naar wat je van mijn kaartje vind. Ik ga er vanuit dat mijn moeder er blij mee zal zijn als ze hem krijgt!



2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor je moeder! En wat een mooie bloemen die je zelf in elkaar hebt gezet.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kaartje voor je moeder is echt een pareltje. Deze gaat ze vast en zeker wel heel mooi vinden.
    De prachtige bloemen maken het helemaal af.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette