zondag 19 juni 2011

Cute girl: count up Challange nr. 5

Het is een tijdje stil geweest hier op mijn blog. Het einde van het schooljaar, hè? En dus heel erg druk allemaal. Geen tijd dus om uitgebreid te scrappen. Maar ja, ik doe al een hele tijd mee met de count up challenge van Scrapdelight en dus heb ik dit weekend, tussen alle bedrijvigheden door, toch maar even tijd gemaakt om hiermee aan de slag te gaan.

De opdracht was dit keer als volgt:
  • vijf foto's
  • tenminste vijf bling steentjes, géén parels
  • vijf stickers
  • een vlaggenlijn
  • thema 'woonkamer': iets moet te herleiden zijn naar een woonkamer.
Nienke vindt mijn koffietjes altijd enorm lekker en altijd als er eentje voor mij klaar staat, wil zij ook koffie drinken. Op de foto's zitten we lekker aan tafel en mag Nienke eerst meehappen van het schuim en daarna het laatste restje uit het glas opdrinken. Dat ze dit lekker vindt en dus zeer nauwkeurig doet is wel te zien op de foto's. Verder iets van 'vitrage en tafelkleedjes' toegevoegd en het thema woonkamer is wel terug te vinden, toch.
Hier is die dan:
Voor de eerste keer alleen maar zelfgemaakt bloemen gebruikt! Wat ben ik blij met mijn nieuwe stans- en embossapparaat.
Leuk dat je even kwam kijken. Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette