zaterdag 31 december 2011

Nog een boekje van de bruiloft van Marcia&Teun

Een paar weken geleden liet ik het rolboekje zien dat ik heb gemaakt van de bruiloft van Marcia&Teun. Ze vonden het zelf allebei erg mooi en dus beloofde ik dat ik ook een boekje (wel in een iets minder tijdrovende variant) voor hen zou maken. Omdat ik nu kerstvakantie heb, heb ik me daar deze week eens op gestort. Dit is het eindresultaat. Uiteindelijk is er natuurlijk weer veel tijd in gaan zitten, maar dan is het eindresultaat tenminste wel naar mijn zin en dat is ook belangrijk.
 
 
 
 
 
 
Het eerste boekje dat ik ga weggeven................ Ach, met dat idee heb ik het ook gemaakt, dus het zal wel lukken om er van los te komen ;-).

Fijne jaarwisseling en een geweldig 2012!!! Liefs, Nicolette

1 opmerking:

  1. Hallo Nicolette,
    Ik kwam toevallig je blog tegen en ga meteen maar eens volger worden.
    Wat een mooie rolboekjes heb je gemaakt zeg!
    Ik wens je nog allle goeds voor 2012 !
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette