vrijdag 6 februari 2015

I love the birthday girl

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Veel snuffelplezier!

Vandaag een verjaardagskaartje. Nog geen idee van de bestemming, maar dat komt vast wel goed. Het papier is blokje PPSL04 van Studio Light. Prachtig en subtiel papier. Het plaatje is 'Back to school' van Saturated Canary maar inmiddels 'retired'. Ik heb haar gekleurd met Copic markers.


De twee grote stukken designpapier die ik heb gebruikt, heb ik even onder de naaimachine gelegd. Ik vind dit altijd een ontzettend leuk effect geven. Aan drie van de vier kanten van de vierkante kaart heb ik de Noor randstans 6002/0314 geplakt. Rondom het afdrukje heb ik de stempelset 'Airmail' van Elines huis gebruikt. Achter het afdrukje zit de Floral Oval stans van Nestabilities. Echt een must-have! De roosjes heb ik gemaakt met Bitty Blossoms van Nestabilities. Het takje is een nieuw stansje van Noor (6002/0046), evenals de tekststempels (6410/0338).


Het kaartje verder nog opgepimpt met bloemen, glinsterende, houten vogeltjes, taartdoilies, kant, een veertje en metalen blaadjes van Scrap Unlimited.

Ik hoop dat je mijn kaartje leuk vind!

Een fijne dag!

Liefs, Nicolette

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette