vrijdag 13 februari 2015

Nieuwe challenge bij Cards2Create

Goeiedag lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Vandaag start er bij Cards2Create een nieuwe uitdaging welke ik heb mogen bedenken. Hoe leuk is dat!? De nieuwste challenge is geworden: maak een creatie met de kleuren zwart en wit en één andere kleur. Dit kaartje heb ik als voorbeeld gemaakt:

 
De digi is van Saturated Canary en heet 'Latte'
 Het plaatje heb ik gekleurd met Copics.

De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Circle Doily Punch van Martha Stewart. Je kunt hiermee doilies maken in verschillende vormen en verschillende groottes. Ik vond het wel leuk om eens een rond kaartje te maken en hiermee kan je dan een mooie rand vormen. Het papier is 'Be Mine' van Echo Park en al van een paar jaar geleden. 

Gebruikte materialen:

Marianne Design Craftabels stencil 'Daisy and leaves' CR1272
- Bloemenstansjes Elizabeth Craft Designs, 729 - Bunch of Flowers 2
- Heart doily 8061 - Lalaland
- Doily stans Butterfly Crown Couture Creations CO723232
- Zwarte en roze plakpareltjes
Witte roosjes
Kant

Van de tekststempeltjes weet ik geen merk meer. Die heb ik al jaren in mijn la liggen. Ze komen af en toe wel goed van pas. Ze zijn erg leuk voor vriendschapskaartjes.

Ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt!

Fijne dag en lekker meedoen met deze leuke challenge, hè?

Lieve groet Nicolette

4 opmerkingen:

  1. Een bjoetie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke challenge verzonnen. Ook de kaart die je ervoor hebt gemaakt is erg leuk geworden Hopelijk krijgen we weer veel inzendingen.

    Groetjes van je DT collega Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge, hoop dat er weer zoveel inzendingen komen. Maar dat terzijde wat heb je een schitterende kaart gemaakt, zulke lieve kleurtjes.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dit is ook een plaatje zeg!!
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette