vrijdag 20 maart 2015

Happy ninth birthday Marjette

Hallo bloggers,

Vandaag een verjaardagskaartje dat ik heb gemaakt voor ons nichtje Mariette dat zaterdag 7 maart negen jaar is geworden. Voor het kaartje heb ik de papierlijn 'Vintage Summer Basics' van Maja Design gebruikt. Het kant-en-klare plaatje komt uit een stansvel van Kenny Kiernan. Lekkere stoere plaatjes.

Ik heb een vierkante kaart van 14x14 cm gebruikt en hierop twee stukken designpapier geplakt. Alle randen heb ik opgeruwd met een schaar. Ik heb drie keer de doilystans 6002/0304 van Noor Design gebruikt en deze her en der over de kaart verdeeld.


Overige gebruikte materialen:

- Bloemenstans 6002/0156 van Noor Design
- Postzegelstans 6002/0324 van Noor Design
- Letterstans Chip Block van Tim Holtz (voor de '9')
- Stempelset 'Sending Messages' 6410/0317 van Noor Design
- Plakparels
- Frantage
- Kant
- Roosjes

 

Leuk dat je even langskwam op mijn blog en ik hoop je snel weer eens terug te zien!

Lieve groet, Nicolette


1 opmerking:

  1. hoi hoi
    wat heb je weer een geweldig leuk kaartje gemaakt. ik zou het niet kunnen. je zal ook wel naar art specially gaan.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette