dinsdag 25 augustus 2015

Hugs & Kisses

Goede avond lieve mensen,

Vandaag alweer een berichtje van mij en dit keer met een kaartje met een Paper Nest Dolls stempel en haar naam is 'Avery and Teddy'. Het papier dat ik gebruikt is, is 'Coffee in the Harbour' van Maja Design. 
Tijdens onze vakantie in Duitsland en Denemarken had ik vooral 's avonds als de meiden op bed lagen best veel tijd. De één neemt een stapel boeken mee en ik een grote doos met Copic Markers. Ik heb volgens mij dertien stempeltjes gekleurd, dus de komende tijd heb ik weer voldoende plaatjes om mooie kaartjes mee te maken.
In Denemarken vond ik ook de leuke metalen, ronde hangertjes! Op mijn eerste de beste kaartje heb ik er meteen eentje verwerkt!

Heel blij ben ik ook met mijn voor de vakantie gekochte nieuwe Nestablities:

De ovaal zit aan de bovenkant van de kaart en het grootste vierkante heb ik gebruikt na de eerste laag designpapier. Alle stukken papier heb ik even onder de naaimachine gelegd voor weer een leuk stikrandje. Verder heb ik de hartenmal van Noor Design (6002-0381) gebruikt en de Nestabilities Rose Creations voor de grote witte bloemen. De doily is de Kiwi Spirit Doily DL108 van Cheery Lynn Design.
Alle randjes heb ik met Pumice Stone distressinkt een wat oude look gegeven en verder nog kant, grote meeldraden, roosjes, blaadjes van Dutch Doobadoo en hartjespinnetjes van Marianne Design toegevoegd.

Ik ben uiteraard heel benieuwd wat je van mij kaartje vindt! Ik lees het graag!

Graag tot een volgende keer!

Lieve groet, Nicolette

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Dat is leuk wij zijn ook vorige week terug gekomen van de vakantie Denemarken en Duitsland. Dat vind ik tof. De rietjes die ik heb gebruikt komen van de Hema maar in Denemarken heb ik er ook een hoop gekocht. Erg leuk om mee te werken. Geef me je adres via pb facebook en ik stuur er een stel naar je toe.

    Groetjesthamar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En je kaart is weer een plaatje natuurlijk

      Verwijderen
    2. Oh. Wat lief! Dat ga ik zeker doen! En ik ga kijken be de Hema!

      En wat toevallig dat jullie precies dezelfde landen hebben bezocht tijdens de vakantie? Ook nog naar legoland geweest toevallig?

      Liefs, Nicolette

      Verwijderen
  2. Wat een lieverdje is je kaart.....geweldig. Helemaal mijn ding.....jammie.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Nicolette voor je reaktie op mijn kaartje. En nieuwsgierig als ik ben, wilde ik even kijken naar wie die Nicolette was en kwam dus op je blog terecht. Ik kan me niet aanmelden helaas. Problemen met Google denk ik. Maar wat een prachtig kaartje vond ik daar en wat prachtig ingekleurd. Heel veel succes er mee. Maar dat zal wel gaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette