woensdag 26 augustus 2015

Nog een plekje in een geweldig DT!!!

Lieve mensen,

Mijn week kan niet meer stuk!!! Na de blogpost afgelopen maandag over mijn plekje in het DT van WLVC nu weer een blogpostje om te melden dat ik vanaf nu ook in het DT zit van The Paper Nest Dolls!!! Super schattige stempeltjes met allerlei thema's!!!

 Hieronder de twee kaartjes waarmee ik mee heb gedaan met een soort van DT-call!!
Dit is stempel 'Watermelon Ellie'.
En dit is 'Avery&Teddy'

Gisterenavond kreeg ik definitief te horen dat ik deel uit mocht gaan maken van dit team! Je begrijpt dat ik een happy dance heb uitgevoerd hier thuis ;-)

Dus de komende tijd zul je nog wel meer van dit soort leuke meisjes en jongetjes op mijn kaartjes zien prijken!

Leuk dat je hier even langs kwam! Hopelijk tot snel weer!

Liefs, Nicolette

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Nicolette! Wat super voor je, je gaat goed! Het is je van harte gegund, je maakt prachtige creaties! Liefs, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Nicolette, gefeliciteerd hoor, ik snap dat je week niet meer stuk kan, je gaat lekker. Geniet er van en dan genieten wij weer van je mooie creaties. Deze kaarten zijn erg mooi in hun verschillende stijl. Ik ben verliefd op de onderste, mede door de kleuren...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terecht...:-), gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd hoor....leuk voor je. Ik wens je veel suc6! Je kaarten zijn prachtig.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd !!!!
    Je maakt dan ook prachtige creaties.
    Ik kwam hier al surfende tercht , heb even rondgekeken.
    Ik heb genoten van al het moois wat ik gezien heb.
    En kom graag terug, ben dan ook gelijk je volger geworden!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Nicolette... je maakt ook schitterende kaartjes dik verdiend joh! yessss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf voor je Nicolette, leuk hoor dt er bij de Paper Nest Dolls, ik ben er ook volger van dus ik zie je prachtige kaarten etc wel voorbij komen.
    Veels succes .
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette