maandag 28 maart 2016

Happy 16th Birthday

Lieve mensen,

Het is weer de 28e en dat is de de dag dat ik als DT-lid van MicheleRDesigns een kaartje de wereld in mag lanceren. 

Het papier dat ik gebruikt heb, heet 'Coral Chic' en als je op het linkje klikt, kom je meteen op het juiste plekje in de wegwinkel terecht. Super handig.

Het plaatje heet 'Briella' en is van Saturated Canary maar ik kan haar in de webshop helaas niet meer vinden dus ik denk dat ze 'retired' is. Gekleurd is ze uiteraard met Copic Markers.
De kaart heb ik opgebouwd uit meerdere laagjes papier en achter elk stukje designpapier heb ik kraftpapier gedaan zodat er een mooi randje achter vandaan komt. En zoals jullie wellicht wel kunnen zien, houd ik nogal van symmetrie ;-) Wellicht valt het door het plaatsen van de embellishments niet zo op, maar ik vind dat zelf erg mooi in een kaart.

Overige gebruikte materialen

- Spellbinder Floral Oval
- Bingo Stempel Noor Design 6410/0029
- Happy Birthday Stempel Noor Design Banner Stamps 6410/0338
- Takje Cheery Lynn Design 
- Sizzix Tim Holtz Chip Block voor de '16'
- Verschillende witte kant-en-klare bloemetjes

Het kaartje gaat eind maart op weg naar mijn lieve nichtje Jojanneke die alweer 16 wordt op 1 april!

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb weten te inspireren met mijn kaartje! Graag lees ik in een reactie wat je ervan vindt!

Fijne dag, liefs, Nicolette

6 opmerkingen:

  1. Sweet 16...:-), mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een rachtige kaart zeg. Kwam je blog toevallig tegen en ben gelijk maar volger geworden. Dit smaakt naar meer. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nicolette
    Wat is dit weer mooi opgebouwd, prachtig papier en met het kraft helemaal compleet.
    Ook heb je weer prachtig gekleurd en je hebt prachtige mallen gebruikt.
    het was weer een feestje om hier langs te komen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh...wat een mooie kaart. Geweldig gedaan zeg...helemaal leuk met dat schattige afdrukje en je mooie papier. Je hebt je mallen ook heel leuk gebruikt...echt supersss.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart Nicolette.
    Ik hou zelf ook best van symmetrie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een plaatje deze kaart. Mooi mooi mooi .

    Heb je bij de action de rietjes zien liggen allerlei kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette