donderdag 3 maart 2016

Lentekaart

Goede morgen lieve bloggers,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij het WLVC-blog. Dit keer willen we heel graag kaartjes zien in de thema's lente en/of pasen. Bij mij is de keuze dan zeer vlot gemaakt aangezien ik niet zo veel met het thema pasen kan. Dus ben ik lekker op zoek gegaan naar een lenteachtig plaatje en bij de kleuren van dit plaatje gaan graven in mijn papiervoorraad. Met als resultaat dit schatje:
 De sponsor voor deze challenge is 
En je kunt een tegoedbon van €10 winnen. Altijd leuk, toch?
Voor deze kaart heb ik eigenlijk alleen maar gebruik gemaakt van Nestabilities S6-027 Triple Floral. De tekst heb ik op internet gevonden en zelf geprint.

Uiteraard hoop ik dat jullie weer massaal naar je knutselplekje gaan om daar iets bijzonder moois in elkaar te zetten voor onze nieuwste challenge! Ik kijk met grote verwachting uit naar jullie creaties!

Fijne dag, liefs, Nicolette

9 opmerkingen:

  1. Een bjoetie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Nicolette. Ik vind die Nestabilities Triple Floral een hele gave rand en wat een super schattig meisje. Het is een mooi geheel.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Nicolette.
    Het plaatje is ook zo lief.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg gaaf geworden . suppppppppppppper

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het is je echt gelukt om een vrolijk lentekaartje te maken super mooi en romantisch! Kom er helemaal van in de voorjaarsstemming.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een plaatje Nicolette. Ik vind de mal die je hebt gebruikt ook erg mooi. Een hele mooie kaart! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor ik nar bed ga kom ik nog even smullen op je blog Nicolette,Ik mis je mooie kaarten wel hoor bij het Bestieblog, maar ik volg je gelukkig en hoef ik niets van je prachtige werk te missen.
    Deze lente kaart is ook zo mooi, alles past weer perfect bij elkaar, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nicolette,
    Chique kaart Nicolette!
    Heel mooi lief plaatje leuke kleurtjes helemaal lente .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoor Nicolette!!! Prachtig geheel en kleuren.
    Gr anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette