zondag 18 december 2016

Een kerst- en nieuwjaarskaartje

Goede morgen lieve mensen,

Het is de tijd voor het maken van kerst- en nieuwjaarskaarten. Niet dat wij er veel versturen, ik stuur liever met verjaardagen en andere gelegenheden een kaart, maar voor bepaalde, bijzondere mensen zoals mijn ouders, schoonmoeder en bonus-moeder (oppasoma voor mijn meiden) maak ik er elk jaar wel één.

Beide kaarten heb ik gemaakt met de papierlijn 'A gift for you' van Maja Design.
Het plaatje komt ook uit deze papierlijn.
 Overige gebruikte materialen:
- Randstans Joy! (Noor) 6002/0365
- Marianne Design Creatables LR0395
- Takjes Magnolia Doohickey Spruce Twig
- Hertjes Joy! (Noor) 6002/2029
- Kerstster Spellbinder Create-a-Flake Five
- Elizabeth Craft Design Bunch of Flowers 2
- Plakparels
- Bedeltje van wantjes

 Voor de tweede kaart heb ik gebruik gemaakt van een stencil Art, cijfers van Dutch Doobadoo.
Overige gebruikte materialen voor deze kaart:

- Randstans Joy! (Noor) 6002/0260
- Magnolia Doohickey Spruce Twig
- Elizabeth Craft Design Bunch of Flowers 2
- Gesso
- Plakparels

Ik wens jullie een hele fijne zondag!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!

Lieve groet, Nicolette

6 opmerkingen:


  1. Woww dat zijn schitterende kaarten,
    echt heel erg mooi en gaaf gemaakt ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten Nicolette, heel sfeervol en mooi opgebouwd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn twee prachtige kaarten Nicolette !
    Mooi van kleuren prachtig geheel beide kaarten .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Mooie bloemen heb je er ook op verwerkt.

    Lieve groet, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaarten Nicolette.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette